beyourown

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2017

Syftet

Av beyourown - 31 oktober 2017 12:34

Jag kommer vara anonym på denna blogg. 

På denna blogg kommer jag skriva om saker jag funderar på mellan himmel och jord och saker som kanske får er läsare att kanske också börja fundera.

Jag kommer även dela med mig utav egna erfarenheter och de är lite därför jag kommer vara anonym.

Detta sätt är inte för att jag vill få läsare eller något sånt, utan att jag själv under en längre tid har velat vetilera mig, men inte riktigt kunnat på mina egna privata medier.

Men jag hoppas att jag kanske kan sätta igång tankar hos er om olika samtalsämnen. 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beyourown - 14 juni 2018 10:22

HJÄLP! Jag börjar få rå panik! Jag blir 23 om 2 månader och varit i ett förhållande nu i 6 år, denna månaden. Tankar kring barn och förlovning börja komma allt oftare och oftare. Förlovning är väl inte de stora beskymret, men känner att de ka...

Av beyourown - 21 april 2018 07:02

Min telefon ringde igår eftermiddag/tidig kväll.  De va mamma som ringde. Jag hörde att hon var ledsen och kunde knappt berätta de som hänt.  Frågade vad de va och fick svars att min mormor gått bort, väldigt hastigt.  Ingen förvarning, min mam...

Av beyourown - 18 april 2018 20:53

Hej igen allesammans! Nu va de ett bra tag sen jag uppdaterade här på sidan.  Men.. men jag har min förklaring, som jag tänkte dela med mig av till den som är intresserad. Detta kommer handla om en väldigt nära vän som jag döper här till Stina.  ...

Av beyourown - 19 februari 2018 18:25

Sitter ensam här hemma i min lägenhet med musik på lite högre. Med mina två katter och väntar på att min pojkvän ska sluta jobbet.  Min pojkvän sen snart 6 år tillbaka.  Jag älskar honom verkligen och har svårt att tänka min vardag utan honom, äv...

Av beyourown - 29 november 2017 08:13

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.  Men detta inlägg kommer handla om mig och mina två närmsta vänner.  Kommer byta ut deras namn, för de är lättare att förklara när man säger namnen, istället för "min kompis och sen min andra kompis".. Jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards