beyourown

Direktlänk till inlägg 1 november 2017

Sex övergrepp och våldtäkt

Av beyourown - 1 november 2017 09:16

Första året på gymnasiet, då man verkligen fick lära sig att stå på egna ben, jag hade valt en linje som ingen annan från min förra klass eller min förra skola hade valt. 

Jag var ensam och fick lära mig att ta för mig mer och nu hade jag inga personer runt om mig som jag kände eller kände mig trygg med. 

Under gymnasiet, främst första året så försöker man hitta sig själv och "lägger" en grund för framtiden, värderingar jag själv har.

 

 

Första kärleken

Men i alla fall, några månader in i första året fick jag kontakt med en kille i samma ålder, på Kamrat.. Kamrat av alla ställen. 

För er som inte vet vad Kamrat är så är de en typ av chat forum, med en egen profil där man kan skriva och lägga upp en/flera bilder.

Men då fick jag som sagt kontakt med en kille från den västra delen av Småland. 

Kändes hur bra som helst, verkade vara en super go kille och hade ett gott skratt nära till hands.

Vi träffades efter ett tag som vi hade skrivit. Hemma hos mig. Han sov där första natten. Vi hade roligt och allt kändes super bra. 

Men han var väldigt när gången första natten, med tanke inte på de som om att de var något konstigt. De va den första killen jag var med och hade inte några tidigare erfarenheter utav killar.

Den helgen gick förbi och vi "gick tillbaka" till vardagen. Till helgen igen så åkte jag hem till honom och sov där. Sen var de höstlov, då stannade jag kvar där hela veckan. 

Han var ju hur go som helst och dom där fjärilarna som man bruka prata om började väckas till liv i magen.

De hade bara gått knappt 2 veckor så hade vi börjat ha sex. 

Alltså tog han min oskuld. Kändes inte jättekonstigt efter allt hade hänt, min gjorde galet ont under akten.

Jag vet inte vad som hände, men helgen efter höstlovet så åkte jag upp till honom igen. 

De va precis som om att allt hade vänt och han verkade blivit nästan galen när han fick smaka på de heliga.

De fanns inga gränser angående sexet. Han föredrog analt framför allt annat. 
Jag fattar inte idag vad jag höll på med, han gjorde mig illa, så sjukt illa, men jag fattade inte de då. 
Men en natt gick han långt, långt över gränsen. Vaknar mitt i natten utav att han tar mig analt. Jag är yrvaken och kopplar inte vad som händer. 

När jag väl förstår vad som händer så försöker jag vända på mig för att få bort honom, men han håller fast mig. Han fortsätter. 

Lyckades vända på mig efter ett tag, ger honom en örfil över ansiktet och knuffa bort honom. 
Frågade vad i hela friden han sysslade med. Han skrattar till och säger "vadå, de är ju skönt". Jag minns de så väl än idag.

Han ansåg inte att han gjort något fel, de fattade jag väl inte heller efter att jag kommit hem och tänkt igenom allt. 

De va sista gången jag träffade honom, men vi hade kotakt via telefon när vi var ifrån varandra. 

 

Men under hela tiden som vi träffades så var han kort i telefonen och hade alltid dåligt batteri på mobilen. De var ofta jag fick prata med hans bästa vän i stället. 

Jag vet inte vad han såg att vi var eller vad jag var för honom. Men för mig var han min första och jag blev otroligt nog golvad utav honom. 

Första kärleken och den gjorde mig mer illa än gott. 

Men en sak jag kommer ihåg från sista gången jag träffade honom, var att jag stod uppe i hans rum på övervåningen och bytte om för att åka hem. 

Tidigare den dagen hade vi varit inne i stan och då hade jag inte några pengar så jag fick 200kr utav honom, som jag egentligen inte ville ta emot. 

Jag använde inte pengarna inne i stan. 

När jag var färdig på övervåningen så kommer han in och ge mig en låda. I lådan ligger de ett fint diamant halsband, med tillbehörande öronhängen. 

Jag blev förälskad i dom. Öronhängerna använde jag hela tiden när jag kom hem, till ett av dom förvann, de va väl menat att jag inte skulle använda dom för att de kom ifrån honom. 

Men åter till hans rum, han gick ner med min väska och innan jag gick lämnade jag pengarna på ett bort han hade i sitt rum. 

När jag var påväg hem så hörde han av sig och sa att jag hade glömt pengarna, men jag sa att jag inte glömt dom, utav lämnade tillbaka dom. 

 

Han blev konstigare och konstigare när vi pratades vid via telefon och tillslut blev jag så trött på de och frågade vad de va som va fel, men de kunde han inte säga nu. Så sa jag att han gör mig illa när han beter sig så. "Du verkar ju inte bry dig, så varför är vi ens tillsammans..?" De blev tyst i telefonen och tillslut kommer de från honom, "vet inte.." Där och då gjorde jag "slut", jag tog bort honom från alla sociala medier och telefon nummer.

Jag var förkrossad och efter drygt en vecka hör han av sig och börja bråka och då skrev jag till honom "du har gjort mig illa och de du gjort mot mig räknas som våldtäkt..!" 

"Vadå, kände du inte när jag kom i dig eller?!" Min värld vändes upp och ner, mer än vad den redan var. 

Tänk om jag blivit gravid, vi använde inte alltid kondom, ja, jag vet, väldigt dumt. 

Men så var inte fallet, jag var inte gravid. För de var något han bara sa för att han blev arg för att jag sa att de han gjorde räknas som våldtäkt. 

 

 Efter drygt 3 månader så hör han av sig och vill att vi pratar, han vill att jag kanske kan komma hem till honom unde helgen. Dum som jag var så tänkte jag tanken.

De va väl klart han inte ville snacka med mig, han ville bara ha ett ligg och tro att de kunde bli som innan. 

Men jag sa att jag kommer aldrig träffa dig mer med tanke på vad du gjort mig att gå igenom. Den historien slutade som tur var. 

 

 

Bästa killkompisen

Efter att jag gjorde slut med mitt ex, så hörde en kill kompis av sig och frågade hur jag mådde, jag förklarade allt som hänt. Han insisterade att jag skulle sova hos honom, för han tyckte inte att jag skulle vara själv när jag mår dåligt. 

Då ville jag inte de, men ändå blev de så, jag sov hos honom. 

Ville inte dela säng med honom, vilket jag fick göra, han hade bara ett täcke som vi skulle dela på, jag somnade utan täcke, men han la lite täcke på mig undertiden jag sov och höll om mig. Jag vaknade utav att han smekte mig på ryggen, men visade inte för honom att jag var vaken. Jag hade som sagt ryggen mot honom och känner då att hans hand kommer innanför tröjan på mig och han börja gå med handen mot mina bröst. Vrider lite på mig och han ångrar sig.

 

Han börjar gå ner mot byxkanten, han lyckas få ner handen i byxan innan jag hinner reakera, jag vrider på mig och han tar bort den, jag "vaknar". Han lämnar rummet och jag får sova i hans säng själv tills morgonen kommer. Lämnar honom på morgonen och därefter har vi aldrig mer pratat.

Vi har gemensamma vänner och gick i samma skola på gymnasiet, han verkade vilja ta kontakt, men jag vill inte. Jag vill inte ha honom i mitt liv. Inte någon som gör mig illa.

 
 
mammamuxpux

mammamuxpux

5 november 2017 00:16

Hej !
Vilken sorglig historia du har vart med om , jag blev själv våldtagen 2014 vet hur det känns .
Blev gravid upptäckte försent men fick ett lite charmtroll.
Styrkekramar

http://mammamuxpux.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beyourown - 14 juni 2018 10:22

HJÄLP! Jag börjar få rå panik! Jag blir 23 om 2 månader och varit i ett förhållande nu i 6 år, denna månaden. Tankar kring barn och förlovning börja komma allt oftare och oftare. Förlovning är väl inte de stora beskymret, men känner att de ka...

Av beyourown - 21 april 2018 07:02

Min telefon ringde igår eftermiddag/tidig kväll.  De va mamma som ringde. Jag hörde att hon var ledsen och kunde knappt berätta de som hänt.  Frågade vad de va och fick svars att min mormor gått bort, väldigt hastigt.  Ingen förvarning, min mam...

Av beyourown - 18 april 2018 20:53

Hej igen allesammans! Nu va de ett bra tag sen jag uppdaterade här på sidan.  Men.. men jag har min förklaring, som jag tänkte dela med mig av till den som är intresserad. Detta kommer handla om en väldigt nära vän som jag döper här till Stina.  ...

Av beyourown - 19 februari 2018 18:25

Sitter ensam här hemma i min lägenhet med musik på lite högre. Med mina två katter och väntar på att min pojkvän ska sluta jobbet.  Min pojkvän sen snart 6 år tillbaka.  Jag älskar honom verkligen och har svårt att tänka min vardag utan honom, äv...

Av beyourown - 29 november 2017 08:13

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.  Men detta inlägg kommer handla om mig och mina två närmsta vänner.  Kommer byta ut deras namn, för de är lättare att förklara när man säger namnen, istället för "min kompis och sen min andra kompis".. Jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards